DOM

KIEDY POTRZEBUJĘ POBYĆ SAMA

03:30 pragmaticdreamer 0 Comments

Posted on 7 AUGUST 2015


Macie swoje miejsce w domu? Takie Wasze, tylko Wasze, w 100% kobiece? Ja mam, marzyłam o nim od małego. Oglądałam takie toaletki w starych filmach, później zapisywałam wszelakie wyszukane zdjęcia z sieci, właśnie po to aby kiedyś w końcu kupić tą swoją własną. Wypełniałam ją mozolnie, kosmetyk po kosmetyku, flakon po flakonie. Aż do teraz, kiedy jest pełna skarbów. A ja jako rasowa pudernica, kiedyś musiałam w końcu wypełnić ją do ostatniego wolnego miejsca. Jednak ten mój skarb nie był kompletny. Brakowało jej charakteru. Chciałam, aby blisko mojej toaletki było coś na czym widać będzie ząb czasu. Szukałam długo...


Szukam odpowiednich, ciekawych miejsc, w których są wyselekcjonowane, piękne i ręcznie zaprojektowane i wykonane przedmioty! Chciałam unikat, taki mój z kawałka prawdziwego drewna...

PROJEKT STOŁEK uratował mój pomysł! Teraz jest idealnie, kompletnie i tak jak to sobie wymarzyłam - ciepło. Do tego zawsze wazon pełen kwiatów i codziennie widząc to moje spełnione marzenie uśmiecham się od ucha do ucha. 

Wam polecam zaglądać na ich facebook  - 


mają tam skarby, piszcie do nich i pytajcie o produkty, albo kto chce łatwiej to w sklepie TOTO DESIGN też ich znajdziecie. Wspierajcie naszych Polskich projektantów, zostawiajcie pieniądze w tym kraju bo to bardzo Ważne :)







Podoba Wam się moje miejsce?


You Might Also Like

0 komentarze: