DOM

MOJE DOMOWE BIURO

03:28 pragmaticdreamer 0 Comments

Posted on 28 SEPTEMBER 2015

http://www.kadikbabik.pl/2015/09/moje-domowe-biuro.html

Każdy musi mieć takie swoje miejsce w domu, czy to do pracy czy do nauki. Żeby ta praca sprawiała nam radość i przynosiła efekty powinniście zadbać o otoczenie. Ja postawiłam na biel ocieploną różem i miedzianym kolorem. Jeśli chcecie się w takim miejscu uczyć, zlikwidujcie wszystko to co może Was rozpraszać. Jeśli chcecie aby wasz kręgosłup nie odmawiał posłuszeństwa zadbajcie o wygodne krzesło. Moje domowe biuro to taka kumulacja niezbędnych przedmiotów. Zobaczcie sami.


KOSZYK MIEDZIANY  NETTO, SŁOICZEK ONEMARKET, LAMPA WESTWING



Do pracy niezbędny jest KALENDARZ, na miesiąc do przodu planuję cały grafik. Wszystko jest zaplanowane, przemyślane z długim wyprzedzeniem. Terminy, terminy i jeszcze raz terminy. HAPPY PLANNER ratuje mnie każdego dnia :) 

Dla urozmaicenia zamówiłam na allegro zakładki, takie śmieszne stworki, pierwszy to LISTA ZAKUPÓW NA TEN ROK, następny to plan TYGODNIOWY, inne to MIESIĘCZNY, a ostatni to aktualny dzień :) Urozmaicają pracę i sprawiają, że częściej się uśmiechem! A kosztowały chyba 3zł za pakiet na allegro.

Moje karmelowe dodatki to początek moich planów na jesień. Ma być karmelowo, mają być frędzle.





Wygodne siedzenie jest bardzo ważne. Tu z pomocą przychodzą krzesła, fotele, a wszystko do wyboru i do koloru. Pamiętajcie o swoich kręgosłupach.





Praca w domu ma swoje wielkie plusy, mogę zrobić sobie wolne kiedy chce. Ostatnio pozwoliłam sobie na L4 przez zęba czy migreny. W innej pracy nie byłoby zmiłuj. Jednak są też minusy, jestem sama w domu, nie mogę w chwili zwątpienia czy stresu odezwać się do kogokolwiek. Można z tej ciszy czasem zwariować. Niestety mam problemy z kręgosłupem przez stałe siedzenie w jednej pozycji ale można też znaleźć milion plusów jak i kilka dużych minusów. Moja praca jest ze mną 24/h, nie mogę zamknąć drzwi i po prostu wyjść o 14:00. Ale jedno jest pewne, robię to co kocham.
Miłego dnia!

You Might Also Like

0 komentarze: