MODA

TYM RAZEM - NA KOKARDKĘ

12:49 pragmaticdreamer 0 Comments


http://www.kadikbabik.pl/2016/09/tym-razem-na-kokardke.html

Z każdego trendu sezonu wyciągam tylko tyle ile do mnie pasuje, oraz ile zostanie ze mną na dłużej niż jeden sezon. Tym razem jesień uderzy prosto w moje serce, będą KOKARDKI i to w niebanalnym stylu. Koszule, kurtki, marynarki i sukienki z fontaziem to prawdziwy hit jesiennych trendów. Będzie tak jak lubię, romantycznie, dziewczęco i bardzo uroczo.



SUKIENKA / DRESSLILY TOREBKA / ZAFUL


Jeszcze jak uczyłam się na 'projektowaniu ubioru' moje bliskie koleżanki określiły, że u mnie już zawsze będzie tak romantycznie w tematyce modowej. Do każdego zadania z projektowaniem przemycałam kwiaty, kokardki, koronki i pastelowe kolory. Dlatego w sezonie jesiennych trendów znajdę wiele dobrego dla siebie. A tym razem możemy być wdzięczni dyrektorowi kreatywnemu domu mody Gucci - Alessandro Michele za koszule z fontaziem i przywrócenie ich do świata żywych.


Polubicie się z fontaziem?

You Might Also Like

0 komentarze: