RAZEM MAMY WIĘKSZĄ SIŁĘ!
Posted on 18 OCTOBER 2015
Od wielu lat październik ma kolor różowy! Wszystko za sprawą Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi Estée Lauder Companies,
która powstała 23 lata temu w Nowym Jorku, zapoczątkowana przez synową
Estée Lauder, panią Evelyn H. Lauder, a która dzisiaj obecna jest na
całym świecie. Symbolem zdrowych piersi i jednocześnie Kampanii stała się Różowa Wstążka, którą rozpropagowała Evelyn Lauder oraz redaktor naczelna miesięcznika o zdrowiu „SELF”. Celem
Kampanii jest budowanie świadomości o problematy raka piersi oraz
pokonanie raka piersi poprzez edukację i badania medyczne.
''Pokonajmy raka piersi. Razem mamy większą siłę!''
Rak piersi, to drugi najcześciej diagnozowany rak na świecie . Kochani LICZY SIĘ KAŻDE DZIAŁANIE, które nas przybliża do wyeliminowania raka piersi. Jak co roku w perfumeriach znajdziecie produkty oznaczone różową wstążka, gdzie 20% ceny każdego produktu firma Estee Lauder przekaże na badania nad rakiem piersi u kobiet z mutacją w genie BRCA1. We wszystkich Perfumeriach Douglas oraz Perfumeriach Sephora na terenie całego kraju przy kasach rozdawane są charakterystyczne różowe wstążeczki, które od 1992 roku są symbolem Kampanii i międzynarodowym znakiem solidarności kobiet.
Produkty objęte akcją które mam tu na zdjęciach to ''Różowa Kolekcja Marzeń Evelyn Lauder & Elizabeth Hurley'' a w środku trzy mini szminki Pure Color Envy Sculpting Lipsticks w przebojowych odcieniach umieszczone w eleganckiej kosmetyczce. Z serii Clinique mam Róż z Misją. Umieszczony w poręcznej minikosmetyczce oczywiście w różowym kolorze Róż Clinique Cheek Pop w odcieniu Berry Pop zdobi wytłoczona w pudrze różowa wstążka.
W tym roku akcję wspierają również marki WITTCHEN, ANIA KRUK I YANKEE CANDLE,
które część dochodu ze sprzedaży produktów przeznaczą na wsparcie
Kampanii. Możemy sprawić sobie luksusową torebkę, różową bransoletkę i
świecę o romantycznym zapachu. Część dochodu ze sprzedaży gadżetów
zostanie przekazana na badania w Międzynarodowym Centrum Nowotworów
Dziedzicznych.
A W Empikach i najlepszych salonach muzycznych w całym kraju
będziecie mogły kupić specjalną płytę – „in PINK – Maciej Ulewicz
prezentuje….”, stworzoną wspólnie z Maciejem Ulewiczem i Magic Records oraz Universal Music Polska. Jej koszt to 19.90, a połowa kwoty przeznaczona będzie na rzecz Kampanii.
Zwracam się do Was z prośba o wsparcie, połączmy nasze siły. Za Każdy post na Instagramie i Twitterze oznaczony hashtagiem #BCAstrength firma Estee Lauder Companies przekaże 25 dolarów na Fundacje na rzecz Badań nad Rakiem Piersi.
LICZY SIĘ KAŻDE DZIAŁANIE. JAKIE JEST TWOJE?
0 komentarze: