RAZEM MAMY WIĘKSZĄ SIŁĘ!

13:13 pragmaticdreamer 0 Comments

Posted on 18 OCTOBER 2015

http://www.kadikbabik.pl/2015/10/razem-mamy-wieksza-sie.html

Od wielu lat październik ma kolor różowy! Wszystko za sprawą Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi Estée Lauder Companies, która powstała 23 lata temu w Nowym Jorku, zapoczątkowana przez synową Estée Lauder, panią Evelyn H. Lauder, a która dzisiaj obecna jest na całym świecie. Symbolem zdrowych piersi i jednocześnie Kampanii stała się Różowa Wstążka, którą rozpropagowała Evelyn Lauder oraz redaktor naczelna miesięcznika o zdrowiu „SELF”. Celem Kampanii jest budowanie świadomości o problematy raka piersi oraz pokonanie raka piersi poprzez edukację i badania medyczne.



''Pokonajmy raka piersi. Razem mamy większą siłę!''


Rak piersi, to drugi najcześciej diagnozowany rak na świecie . Kochani LICZY SIĘ KAŻDE DZIAŁANIE, które nas przybliża do wyeliminowania raka piersi. Jak co roku w perfumeriach znajdziecie produkty oznaczone różową wstążka, gdzie 20% ceny każdego produktu firma Estee Lauder przekaże na badania nad rakiem piersi u kobiet z mutacją w genie BRCA1. We wszystkich Perfumeriach Douglas oraz Perfumeriach Sephora na terenie całego kraju przy kasach rozdawane są charakterystyczne różowe wstążeczki, które od 1992 roku są symbolem Kampanii i międzynarodowym znakiem solidarności kobiet.



Produkty objęte akcją które mam tu na zdjęciach to ''Różowa Kolekcja Marzeń Evelyn Lauder & Elizabeth Hurley'' a w środku trzy mini szminki Pure Color Envy Sculpting Lipsticks w przebojowych odcieniach umieszczone w eleganckiej kosmetyczce. Z serii Clinique mam Róż z Misją. Umieszczony w poręcznej minikosmetyczce oczywiście w różowym kolorze Róż Clinique Cheek Pop w odcieniu Berry Pop zdobi wytłoczona w pudrze różowa wstążka.




W tym roku akcję wspierają również marki  WITTCHEN, ANIA KRUK I YANKEE CANDLE, które część dochodu ze sprzedaży produktów przeznaczą na wsparcie Kampanii. Możemy sprawić sobie luksusową torebkę, różową bransoletkę i świecę o romantycznym zapachu. Część dochodu ze sprzedaży gadżetów zostanie przekazana na badania w Międzynarodowym Centrum Nowotworów Dziedzicznych.

A W Empikach i najlepszych salonach muzycznych w całym kraju będziecie mogły kupić specjalną płytę – „in PINK – Maciej Ulewicz prezentuje….”, stworzoną wspólnie z Maciejem Ulewiczem i Magic Records oraz Universal Music Polska. Jej koszt to 19.90, a połowa kwoty przeznaczona będzie na rzecz Kampanii.


Zwracam się do Was z prośba o wsparcie, połączmy nasze siły. Za Każdy post na Instagramie i Twitterze oznaczony hashtagiem #BCAstrength firma Estee Lauder Companies przekaże 25 dolarów na Fundacje na rzecz Badań nad Rakiem Piersi.

LICZY SIĘ KAŻDE DZIAŁANIE. JAKIE JEST TWOJE?



You Might Also Like

0 komentarze: