JESIENNA STYLIZACJA

08:36 pragmaticdreamer 0 Comments

Posted on 7 SEPTEMBER 2015

http://www.kadikbabik.pl/2015/09/10-rzeczy-za-ktore-kocham-jesien.html

Wiem, ze są tu osoby, którym nie uśmiecha się koniec LATA. Ja jednak kocham te chłodne miesiące, śmiało znalazłabym 100 powodów ale skupię się na 10-ciu tych domowych, modowych i kulinarnych. Ja już od weekendu uskuteczniam je wszystkie. Po pierwsze GRUBE SWETRY, najlepiej takie za duże, za wielkie i puchate, noszę je już od kilku dni i mam nadzieję, że tej zimy dokupię jakieś w żywych kolorach! Do tego WYSOKIE CZARNE BOTKI. Haaa śmiało powiem, że ja mam tylko takie buty na jesień. Pasują idealnie do czarnych spodni i moich swetrów. Znów pojawią się moje dwa wszystkim znane KAPELUSZE! Z pewnością zamówię nowe YANKEE CANDLE bo uwielbiam gdy w domu pachnie. A ubranka domowe to PUCHATE SKARPETY, DRESY i co wieczór do tego DZBANEK HERBATY wypity pod KOCEM. Kulinarnie zacznie się DYNIA! Mogłabym tak wymieniać bez końca :) Ale zostawię odrobinę na osobne wpisy.




Krótkie beżowe SPODENKI / VERO MODA
czarna TOREBKA / SHEIN tutaj
czarne BALERINKI / PARFOIS
KOSZULKA w cętki /H&M
bezowy KAPELUSZ z kokardką/ CHOIES



Z czym wam kojarzy się JESIEŃ?

You Might Also Like